In onze gemeente is een grote behoefte aan woningen. We gaan graag met inwoners in gesprek over wonen in Westerhaar.
Op woensdag 1 juli praten we je bij over de woningbouwplannen in het dorp.
We laten zien waar kansen liggen, wat er nodig is én waarom sommige plekken niet geschikt zijn. Ook is er ruimte voor vragen.
De Klaampe (Beeklaan 1) – 19.00 uur
Meld je aan via info@twenterand.nl (vermeld ‘woningbouwplannen Westerhaar’ en geef door met hoeveel personen je komt)



